Gud så coola vi kände oss igår :) hihi.. J...

img_9033 (MMS)

Gud så coola vi kände oss igår :) hihi.. Jag o Magnus var hemma hos hans syster och man igår kväll. Fixade lite (eller rättare sagt jävligt mkt) plockmat, drack vin, kollade melodifestivalen och snackade en massa skit. Hur trevligt som helst :) och gud så full jag blev! Tänkte att jag inte skulle äta så mkt points under dagen då vin är en hel del... Och det var ingen vidare plan. Hehehe. Jajaa så jätte illa var det väl inte. Har föresten gått ner 2 kg på en vecka! :) sååå glad när jag såg det. Så nu har jag bara 2,4kg kvar av gravidkilorna! Så jäkla skönt. Imorgon ska jag till jobbet och prata om vilka arbetstider jag kommer ha m.m. Ska bli kul att träffa dom igen. Var ett tag sedan jag hälsade på sist. Nää nu får jag avsluta. Ha det så bra till nästa gång! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0