Hallå hallå! Idag har jag en sjukt deppig ...

Hallå hallå! Idag har jag en sjukt deppig dag. Känner mig rastlös och vill ha pengar!! Tänk att ha obegränsat med pengar och bara kunna boka in en resa till imorgon och 2 veckor framåt.. Kunna åka iväg för att sola och bada. Skulle ha gått till frisören också, bett dom slänga i en hårförlängning. Slängt alla kläder jag har och köpt ALLT nytt! (även skor och jackor) köpt ett hus med en stooooor insynsskyddad tomt och inrett allt precis exakt så som jag alltid drömt om. Åååååååå vad underbart!! Varför kan det inte vara så?? Hmm.. Om man ska vara liiiite mer realistisk så kan det väl iaf bli lite mera vår? Bar mark åtminstånde? Inte alls kul att vara ute och gå när det är så jävla halt överallt. Få slänga undan den klumpiga vinterjackan och sätta på mig en lätt vårjacka! Guuuuuuuuuuuud så jag längtar.. Jajaaa, detta blev ju bara ett sjukt deprimerande inlägg. Lev med det!! Det får ju jag göra.. Ikväll ska vi föresten träna afrodans, ville bara tillägga det. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anette

Vissa dagar ärlite deppiga men afrodans låter ju i alla fall kul!

2011-02-24 @ 10:37:51
Postat av: Camilla

Hehe.. Joo det är ju så. Det är skitkul med afrodans, måste du testa! :)

2011-02-24 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0