Hallå hallå! Såg att jag missat att inform...

img_0821 (MMS)

Hallå hallå! Såg att jag missat att informera er om min vikt och mått. :) och jag kan ju bara tänka mig om hur ni längtar efter att få veta!! ;) hehe.. Förra veckan blev det bara ett halvkilo.. :/ men kan ju ha nåt att göra med mitt groteska intag av vin helgen innan...hehe. Men det är uppe i hela 5cm mindre runt magen! Det som är fördelen med att mäta sig också. Men nu sätter jag nog punkt för den hårdare varianten av viktväktarna och fortsätter på vanligt viktväktar-vis. Älskar viktväktarna för jag kan äta precis vad som helst och behöver liksom inte utesluta något totalt. Man bantar inte utan lär sig äta rätt helt enkelt! Så detta får ju ta den tid det tar, sålänge det går åt rätt håll hela tiden. Jaa, det var väl det jag ville dela med mig av idag :) hihi.. Och ni som inte gillar att läsa om sånt här kan ju strunta i att läsa detta inlägg då ;) puss på er sålänge!


Kommentarer
Postat av: Arntmelissa

Very interesting site, beautiful design, thank.

2012-01-05 @ 07:06:49
URL: http://arntmelissa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0