Hallå! Idag var vi ute i den härliga solen...

img_6280 (MMS)

Hallå! Idag var vi ute i den härliga solen och gungade för första gången. Och guuud så roligt Liam tyckte det var. Sen somnade han gott när vi kom in i värmen igen. :)  Igår var vi på jobbet och hälsade på. Alltid lika roligt att komma dit och prata av sig lite ;) Fick reda på hur jag förmodligen kommer att få jobba nu när jag kommer tillbaka, 9-15.30. Känns bra faktiskt med samma tid varje dag. + att vi fick reda på att Liam kommit in på vårat 1:a handsval av dagis! Så avdelningen Lönneberga på Mariagården. :D såååå bra verkligen! Precis på väg till jobbet och allt. Så nu känns inte April lika ångestladdat som tidigare. Nu har man lite mer koll. Oooo.. En rolig nyhet för mig som jag glömt skriva tidigare är att jag nu har minskat 1,5cm runt magen på en vecka! Fasen vad glad jag är. :D känns som allt bara går åt rätt håll just nu och så får det gärna fortsätta göra. Imorgon fyller mamma år, så då ska vi dit och gratta! Ha det så bra sålänge! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0