Jahapp.. Då var det redan onsdag! Dagarna ...

img_3167 (MMS)

Jahapp.. Då var det redan onsdag! Dagarna svishar förbi. Förra veckan tog vi det rätt lugnt. Lunchade på stan, var ute och gick, lillsyrran fyllde 21 m.m. Och i lördags var det fest hemma hos Pernilla. Hade såå trevligt!! Var lite dragen men inte överdrivet.. Så dagen efter mådde jag inte dåligt alls utan var mest trött. Skönt! I måndags så var jag, Liam och Bella hemma hos mamma och sov över, då Magnus var i Malmö. Tråkigt att vara själv.. Hehe. Och igår var vi med Madde hela dagen och senare kom då Magnus hem. Hade hunnit sakna honom en del faktiskt. :)  Vad som händer idag vet jag inte.. Återstår att se. Föresten har glömt säga att jag nu bara har 4kg kvar av gravidkilorna!! Så sakta men säkert försvinner dom :D wohoo Nä nu ska jag passa på att duscha lite snabbt. Liam somnade, otroligt nog, om direkt igen efter vällingen.. Hör inte till vanligheten! Ha det toppen sålänge! PUSS


Kommentarer
Postat av: louise

Vilket mysigt kort! o så gott att du inte har många kilon kvar nu, känns ju alltid lite bättre om man blir av med dom innan nästa barn =)

Vi får ta o gå ut på promenixar ihop snart.

Kram

2011-02-02 @ 10:07:41
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh ja det tycker jag att vi får göra! Jo men känner att jag vill hinna bli av med den vikten innan jag ska tillbaka till jobbet :) och det är ju inte så långt kvar nu.. Hehe

2011-02-02 @ 10:26:50
Postat av: Louise

Super! Nej tiden går ju så galet fort.

2011-02-02 @ 17:57:29
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0