Såhär slöa har jag och Liam varit idag. Ok...

img_3193 (MMS)

Såhär slöa har jag och Liam varit idag. Ok inte Liam.. Men jag! Hehe.. Guuud så tjatig han har varit. Traskat runt som en liten konstapel och skällt på oss (mig och Erika) när vi lagt något på fel plats och pekat med sitt lilla finger. Hahaha, alltså man kan inte låta bli att skratta åt honom.. Mammas lilla tokfis. Han går helt och hållet nu föresten! Väldigt sällan han kryper och bara nångång som han stödjer upp med hjälp av något. Han klarar jätte bra att ställa sig upp utan att hålla i sig, han är så redig! :) och nya favvosångerna är "rock spindeln" och " bom bom bom låter stora trumman". :) Imorgon ska först jag och Madde till en heminredningsutförsäljning, allt är för 50%!! Håller tummarna att man hittar nåt kul! Sen ska vi till stan för att träffa Erika och Anna och luncha. En mycket mysig fredag med andra ord!! Nu ska jag fortsätta kolla på svensk maffia. Puss


Kommentarer
Postat av: Anette

Här hemma har vi också en bestämd liten herre. Om jag försöker ta bort lite gojs i näsan eller i öronen kommer "inte pilla mig mamma". Dom är roliga dom små! Ha en riktigt trevlig fredag och hoppas att du gör fina fynd!

2011-02-24 @ 23:22:29
URL: http://villalyckebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0