Vad är det för en dag? Vad är det för en d...

img_0466 (MMS)

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Nej det är ingen vanlig dag.. För idag är det min födelsedag! Hurra hurra hurra!! :) jojomensan idag blir jag hela 27år GAMMAL. Hehe.. Och imorse kom Magnus och Liam o väckte mig med paket på sängen. Och vad döljde sig i om inte en videokamera!! Oooo så glad jag blev/är. Nu kan vi ju filma Liams uppväxt :) ikväll blir det väl lite kaffe för den som vill komma och gratta men annars blir det en rätt lugn dag. Men på lördag blir det annat. Då ska jag nämligen ha lite tjejfest här hemma för att fira. Ser riktigt fram emot detta :) Nää nu ska jag gå och äta lunch. PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Benita

Grattis gumman...kram

2011-02-15 @ 17:37:23
URL: http://benarv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack söta Benita! :) kramar

2011-02-17 @ 07:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0