Lördag!

Hallåj!
Nu var det helg igen. Veckorna går så fort tycker jag.
Vad har vi gjort i veckan då.. Varit på stan, städat lite hemma, tränat (mån, tis, tors, fre), varit ute och gått, varit på bvc, gjort iordning Liams rum m.m.

Och föresten.. vad fan tror ni händer när jag ställde mig på vågen häromdagen!!?? Jo ett fucking kilo upp!!!!!!!!!!!! Hur i helvete är det ens möjligt!!??? Höll på att nita vågen ut genom fönstret, sjuuuukt sur blev jag! Måste vara nåt fel... ska ju inte gå att gå upp nu när jag inte äter elr dricker någor onyttigt och tränar mer än någonsin. Faaen..
Jaja, det ordnar väl sig säkert.

Idag ska jag på födelsedagsfest, Emelie har blivit hela 27år och detta ska vi fira med buller och bång! ;)
Är bara tjejer som ska komma så kan tänka mig att det blir en hel del kackel och mkt högljudt medsjungande i låtarna! Hehe.. Iaf från mitt håll.
Så nu ska jag strax iväg och köpa en liten present till kalasflickan. Hehe.
Hoppas ni får en underbar lördag!!


Ska festa med lite stiiiiiiil ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0