Fredag hela veckan! :) jaha då var det 2ve...

img_7561 (MMS)

Fredag hela veckan! :) jaha då var det 2veckor kvar till semester! Nu kan inte tiden gå fort nog. Idag var det allt lite segt på jobbet.. Men men vi har rätt kul, vi tre som är kvar och jobbar, ändå! :) har ikväll fredagsmyst med Västerbottenpaj, färska räkor (svin dyra!!), rökt makrill och vin <3 sååå gott. Och det tyckte förvånande nog även Liam att det var. Han åt hela 2 portioner paj och lite av det andra. Hihi. Får ju komma på andra saker att mumsa på och ha fredagsmys med nu när vi inte får äta godis och liknande. Saknar det faktiskt inte speciellt mkt heller, konstigt nog. Jag som varit världens godisgris! Har föresten glömt att berätta att jag nu gått ner 14,1kg allt som allt! Sååå nöjd med mig själv. 4,9kg kvar till 3dje delmålet.. Så det är bara att fortsätta kämpa.  Hihi. Men Gud vad ont i magen jag har nu!? Måste vara vinet som blev för surt för magen eller nåt.. Så nu tänkte jag krypa ner under täcket och drömma sött.  Hoppas ni också har haft en bra fredagskväll. Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

O jäklar vad bra jobbat, grattis! Ja kämpa på nu , jag har oxå börjat ta bort godis o märker samma som dig att jag saknar det inte det minsta, sååå skönt!

Kramis

2011-07-08 @ 23:21:49
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men preis! Nej detta ska jag fortsätta med ett bra tag till.. hihi :)

Hur går det för dig då?

Måste styra upp och träffas snart igen!!

Kramar

2011-07-11 @ 09:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0