Hej! Nu är det EN arbetsdag kvar till seme...

img_1128 (MMS)

Hej! Nu är det EN arbetsdag kvar till semester!! Tjohoo så skönt :) släkt från Dalarna är nere den här veckan så det har varit full fart nästan varje dag efter jobbet. Jätte kul, veckan går så mkt fortare då. Igår var vi på Liseberg tex. Och Liam åkte karusell och vann även stjärnvinst på paradishjulet. hehe.. Mindre bra för mig och Magnus som inte får äta godis.. Men men :) och idag var det Ullared. Fast det blev knappt något handlat för mig då pengarna inte kommer fören på måndag. Så vi ska nog dit då igen.. Hihi. Har försökt hitta ett tvådelat regnset till Liam, men inte hittat det någonstans. Så beställde hem ett från nätet nu ist, bara hoppas på att det är lika fint i verkligheten. Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Är sååå trött, och ledsen för att jag inte hann träffa Liam något alls idag. Sov när jag gick imorse och sov nu när vi kom hem ikväll. :/ får ta igen det nu när man blir ledig. På tal om något helt annat..Har föresten gått ner 15,6kg nu allt som allt. :D så glad, och mer ska det bli! Godnatt och sov sött! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0