God morgon alla underbara! Ligger just nu ...

img_8576 (MMS)

God morgon alla underbara! Ligger just nu och drar mig i sängen.. Är min sovmorgon idag :) hör att Liam är missnöjd med något där ute, hihi. Gud vad tiden rusar på!! Om en vecka har jag gått på 2veckors semester. Och om 2 veckor är det midsommar! Vi funderar på att kanske hyra en stuga en vecka, så man är där över midsommar. Har inte bestämt oss för var bara. Halland, Bohuslän, Blekinge, Skåne och Öland är alla på listan! (även Dalarna var det, men där fanns inga lediga) så vi får väl se. Sålänge det finns strand nära och att man får ha med sig hund så är det intressant. Vad som händer idag vet jag inte. Kanske nån liten utflykt? Har inte vågat mig upp och kolla vad det är för väder.. Kanske är skit dåligt! :) nä, nu får jag dra mig upp! Vill pussa på dom små plutt tårna som ni ser här ovanför! Ha en underbar lördag!! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0