Hallå hej! Vilket härligt väder det är ida...

img_9290 (MMS)

Hallå hej! Vilket härligt väder det är idag, underbart! Har redan varit ute och gått en längre promenad och solat. Skönt att ha det gjort. Och vilken underbar helg vi har haft! Åkte upp till Dalarna i torsdags och kom hem sent igår kväll. Har umgåtts med mostrar och kusiner och haft det toppen. Var ute i lördags också. Med mamma, mina mostrar och kusiner. Massor med folk och min morbrors band spelade, var riktigt duktiga! Och OJ så mkt komplimanger och uppvaktningar jag och Katja fick under kvällen/natten.. Alltid lika trevligt att få :) ett kul gäng att vara ute med också då vi allihopa typ aldrig går ut ihop. :) sen igår vaknade jag upp med världens svullnaste överläpp! Har fått förkylningsblåsor på överläppen och det gör så jävla ont!! Ser nästan ännu värre ut idag.. Usch får hoppas det försvinner eller iaf minskas snart! Nu är jag inne på sista semesterveckan.. Har inga planer än men vi får väl se vad vi hittar på! Skönt att bara ta det lite som det kommer. Nä nu får vi komma på nåt att göra idag! Ha en underbar dag i solen eller på jobbet! (jag föredrar det första :) ) Puss puss <3  Ps, det är Katjas super goda pinacoladas som är på bilden högst upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0