Hallå alla glada! Ovan ser ni mitt nya nag...

img_2282 (MMS)

Hallå alla glada! Ovan ser ni mitt nya nagellack och en liten del av mitt osminkade ansikte. Hihi.. Sitter nu och kollar på big brother. Såå bra! :) har varit själv hemma ikväll med Liam för Magnus är iväg med jobbet igen. Och lillkillen somnade redan vid halv 7, så jag har ju haft massor med egentid! Har rakat benen, duschat i lugn och ro, färgat håret en gång till (för att täcka ännu bättre), målat tå och finger naglarna med en superfin vårig färg (stark rosa) och ätit lite choklad ( jaa jag vet att jag inte borde, men nu gjorde jag det!!) så helt enkelt haft en super mysig kväll med mig själv! :)  Igår var vi i Ullared och shoppade.. Och när vi var klara där fortsatte vi mot Kungsbacka och kungsmässan. Fattar inte hur vi tänkte där, var ju helt trött efter bara Ullared. Och idag på dagen har Liam varit i busar tagen. Han hittade sina majskrokar i skötväskan och rev ut dom över hela golvet + att han hade hittat (vart fattar jag inte) Bella bajs och kladdat runt med bland majskrokarna... :/ fy faan säger jag bara! Så äckligt. Bajs verkligen överallt!! Golv, väggar, vissa möbler och hela Liam! Sen några timmar senare stängde han in sig i stora garderoben och drog ut en gallerlåda framför dörren. Och då ville han såklart ut, men det gick inte för jag kom ju inte in! Panik!! Men tack gode gud att vi har två dörrar in till garderoben.. Så jag fick pressa mig in genom andra dörren (det står en skohylla på andra sidan dörren med alla våra skor på) och där inne sitter lilla trollet helt förstörd. Kaos! Detta blev nog lite rörigt skrivet ser jag nu.. Hehe.. Hoppas ni fattar iaf :) nää nu ska jag fortsätta kolla på bb. Ha en mysig kväll!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0