Hallåj! Då var man hemma i soffan och koll...

img_1225 (MMS)

Hallåj! Då var man hemma i soffan och kollar på 7de himlen.. Hehe. Liam är själv på dagis nu i 2timmar, håller tummarna om att allt går bra! Imorgon ska han lämnas en stund igen och då ska jag passa på att gå till jobbet för att förbereda det som behövs tills på måndag. Ska faktiskt bli lite spännande att börja jobba igen, har ju inte gjort det på över ett år! Men spänningen lär väl släppa efter någon dag och kommer kännas som man aldrig varit därifrån :) hihi.. Men kan tänka mig att jag kommer uppskatta ledig tid mer sen än vad jag gör nu. Nää, nu ska jag slänga i mig nåt snabbt innan det är dags att hämta virvelvinden! Ha en bra dag i detta gråa! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0