Herregud!! Blev precis utlåst på balkongen...

Herregud!! Blev precis utlåst på balkongen utav Liam!! Vi har en liten hasp längst ner på balkongdörren och den satt Liam och höll på med när jag stod ute och rökte. Sen när jag skulle gå in så kunde jag inte det, haspen hade hakat fast!! Jag fick panik, Liam började gråta.. Men som TUR var hade jag med mig mobilen ut för ovanlighetens skull. Så jag ringde upp syrran och i samma stund som hon svarade så hakade Liam upp haspen igen och jag kom äntligen in! Vad fasiken hade jag gjort om haspen inte hade hoppat av och jag inte haft med mobilen!!? Stått där ute tills Magnus kom hem efter 4?? Usch vad hemskt. Men men.. En läxa lärd. Tror ibland att vi har fått en liten Stewie (från family guy) som bara vill mig illa. Nyps, bits, slår m.m och flinar bara när jag säger åt honom. ALLTID nåt bus på gång! Lilla skitunge.. Men älskar honom över allt annat trots allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0