Idag skulle jag och Liam följa med som stö...

img_8523 (MMS)

Idag skulle jag och Liam följa med som stöd åt syrran när hon skulle tatuera sig.. Det hela slutade med att hon övertalade mig att låna pengar utav henne, till skatten kommer, för att göra en också! Jag och Magnus hade redan bestämt oss sedan innan för att ta en liten del av skatten för att göra en varsin "Liam" tatuering, så det erbjudandet kunde jag inte motstå. Så nu sitter alltså denna fiiiina bakom mitt öra :) är hur nöjd som helst! (den är ännu finare i verkligheten än hur den ser ut här på bilden) Puss


Kommentarer
Postat av: Benita

Så fint det blev..

2011-03-31 @ 05:20:41
URL: http://benarv.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack så mycket :) vi ses imorgon!

2011-03-31 @ 08:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0